Праект партала
Рост
16.11.2017 / 10:21
Як заснаваць свой брэнд: 10 асноўных пунктаў, якія вам трэба ведаць ФОТЫ10

Гэтым тэкстам мы распачынаем серыю карысных матэрыялаў-картак, якія пакрокава раскажуць, як запусціць уласны бізнэс у розных сферах. Лайфхакі, парады і сакрэты з першых вуснаў — ад паспяховых беларускіх бізнэс-вумэн.

Заснавальніца брэнда ручнога ткацтва «Харцінэс» Аксана Вінаградава падзялілася з намі асноўнымі прынцыпамі вядзення паспяховага бізнэсу.

Брэнду «Харцінэс» ужо восем год. Аксана Вінаградава, у мінулым — прафесійная спартоўка, а цяпер — уладальніца свайго брэнда, грунтоўна падыходзіць да любых момантаў у працы. Яе прадукцыя карыстаецца попытам, а на акаўнты ў сацыяльных сетках падпісаныя тысячы чалавек, якіх Аксана вельмі цэніць і перыядычна запрашае здымацца ва ўласнай рэкламе, возіць на экскурсіі ў ткацкую і ўлічвае ўсе пажаданні пры індывідуальных замовах.

Ніжэй — дзесяць асноўных пунктаў ад Аксаны, якія дапамогуць пачаць уласны бізнэс і падкажуць, на што варта звярнуць увагу.

Воля Афіцэрава

каментаваць

Націсканьне кнопкі «Дадаць каментар» азначае згоду з рэкамендацыямі па абмеркаванні

СПЕЦПРАЕКТ2 матэрыяла Шура-бура