Праект партала
Тое-сёе
23.01.2018 / 11:50
І зноў сэксізм у рэкламе бургераў: чырлідарак параўноўваюць са «смачненькім»12

«Бургер Кінг» працягвае правакаваць. Днямі ў афіцыйным беларускім інстаграм-акаўнце з’явілася рэклама, што заклікае «Глядзець на смачненькае». І ў якасці гэтага «смачненькага» мы бачым чырлідарку з фастфудам у руках.

«Бургер Кінг» не першы раз выкарыстоўвае падобныя прыёмы ў рэкламных кампаніях. Раней яны прапаноўвалі страву з назвай «Вялікі хрэн для Вольгі Бузавай», выкарыстоўвалі вобраз Дзіяны Шурыгінай. За гэта кампанію неаднаразова абвінавачвалі ў сэксізме і аб’ектывацыі: піяршчыкі выкарыстоўваюць жаночае цела як тавар.

У беларускіх акаўнтах раней таксама выходзілі двухсэнсоўныя рэкламы кампаніі. Напрыклад, вось гэтая, дзе жаночыя грудзі параўноўваюць з курынымі грудкамі.

Nina.nn.by

каментаваць

Націсканьне кнопкі «Дадаць каментар» азначае згоду з рэкамендацыямі па абмеркаванні

СПЕЦПРАЕКТ2 матэрыяла Шура-бура